Camilla Målen Design

Håndlagde eksklusive og unike barnemøbler

  • Kontakt
    • Kontakt
    • Hvordan bestille
    • Prisliste
    • Kjøpsbetingelser
  • Om
    • Camilla Målen Design
    • Om meg
    • Portfolio
    • Referanser
  • Ranaheim
    • Ranaheim
    • Barna i Ranaheim
  • Produkter
    • Portrettmalerier
    • Rammer
    • Redesign til barn
    • Sovemøbler til baby
      • Forlengs vugging
      • Gulvvugger
      • Henge- og slyngevugger
      • Seng til baby
    • Sovemøbler til barn
      • Barnesenger
      • Dukkesenger
    • Spesialoppdrag
  • Blogg
  • Hjem
  • Kontakt
    • Kontakt
    • Hvordan bestille
    • Prisliste
    • Kjøpsbetingelser
  • Om
    • Camilla Målen Design
    • Om meg
    • Portfolio
    • Referanser
  • Ranaheim
    • Ranaheim
    • Barna i Ranaheim
  • Produkter
    • Portrettmalerier
    • Rammer
    • Redesign til barn
    • Sovemøbler til baby
      • Forlengs vugging
      • Gulvvugger
      • Henge- og slyngevugger
      • Seng til baby
    • Sovemøbler til barn
      • Barnesenger
      • Dukkesenger
    • Spesialoppdrag
  • Blogg
  • Hjem
You are here: Home / Kjøpsbetingelser for Camilla Målen Design AS

Kjøpsbetingelser for Camilla Målen Design AS

Priser

Alle priser er inkludert moms.

Betaling og rabatter

Varer kan kun bestilles av personer over 18 år til adresser i Norge. (Kunder utenfor Norge må henvende seg til meg pr. brev, e-post eller telefon).
Alle bestillinger betraktes som bindende. Du mottar en ordrebekreftelse på e-mail med all informasjon om handelen.
Du bestemmer selv betalingsmåte. Jeg har følgende muligheter:
Faktura fra PayPal: Jeg sender deg en digital faktura fra PayPal til din e-post. Denne fakturaen inneholder en lenke til betalingen. Her kan du betale med kort eller PayPal konto på et øyeblikk.
Vanlig faktura: Du kan få tilsendt en helt vanlig faktura, enten per e-post eller vanlig post.

Det eneste som kommer i tillegg til kjøpesummen er utgifter til porto. Porto blir fastsatt etter gjeldene takster i hvert enkelt tilfelle.

Levering

Alle sendinger blir sendt i vanlig post eller levert med Bring, enten i postkassen eller på nærmeste postkontor/butikk. Bor du i nærheten av Bergen kan du komme og hente hos meg hvis du ønsker. Når det gjelder store ting gjøres det avtale om levering med deg som kunde i hvert enkelt tilfelle.
Rabatter: De som velger å registrere seg på min e-postliste vil få tilsendt jevnlige tilbud til sin e-post. Du kan registrere deg ved å legge igjen fornavn og e-postadresse i optinboksen her på nettsiden min. Boksen ligger nederst på hver side.

Bytte og retur

Det er retur- og bytterett i henhold til angrefristloven. Det vil si 14 dagers full returrett av ubrukte varer i originalemballasje. Betingelsen for retur er at varen ikke har vært i bruk og at den kan selges som ny. Alle originale merkelapper skal henge på. Du kan returnere en vare uten å oppgi grunn for dette, men det er et ønske at du beskriver returårsak på returskjemaet.
 Returporto betales av kjøper. Du står selv for transportrisikoen. Når jeg har fått tilbake varen(e) i skadefri tilstand, betaler jeg tilbake beløpet du har betalt innen 30 dager.

Som et unntak så er det ingen angrerett på produkter som er fremstilt etter kundens spesifikasjoner: ”Når varen er fremstilt etter dine spesifikasjoner, det vil si varer som er fremstilt på bakgrunn av dine individuelle valg eller dersom varen har fått et tydelig personlig preg, er det ikke angrerett”, (forbrukerradet.no).
Hvis du ønsker å lese mer om angrerett så kan jeg anbefale Forbrukerrådet sin nettside: www.forbrukerradet.no

Kundens ordrebekreftelse/bestilling utgjør sammen med disse betingelser det samlede avtalegrunnlaget for handelen.

Reklamasjon

Hvis noe er galt med produktet ditt må du melde fra med én gang du oppdager feilen. Dette gjelder kun når det er svakheter ved varen, og ikke feil som skyldes slitasje, feilbruk eller skade påført i etterkant av kjøpet. Hvis du venter for lenge med å klage, kan du miste kravet ditt, men fristen er aldri kortere enn to måneder. Du må kunne dokumentere når og hvor varen ble kjøpt, enten med kvittering eller kontoutskrift. Porto ved innsending av reklamasjon betales av kunden. Ved reklamasjon vil jeg reparere produktet ditt eller sende deg et nytt.

Force majeure

Skulle det oppstå en situasjon som ikke er under menneskelig kontroll, og som gjør det umulig å oppfylle sine forpliktelser i denne avtalen, opphører den rammede parts forpliktelser så lenge den ekstraordinære situasjonen vedvarer. Dette kalles Force Majeure. Under dette regnes blant annet lovendring, arbeidskonflikt, streik, lockout, blokade, krig, opprør, brann, eksplosjon, ran , innbrudd eller inngrep fra offentlige myndigheter. (Sjekk ut www.lovdata.no for full oversikt).

Jeg tar forbehold om at skrive-/ trykkfeil kan forekomme, noe som kan innebære at jeg ikke kan levere i henhold til informasjon gitt på nettsiden, eller på annen måte.

Copyright © 2023 · Camilla Målen Design · Webdesign: Ragnhild Hannoschøck

Cleantalk Pixel